Monday, January 16, 2012

sahabat sejati vs kawan sukasuka?

Assalamualaikum....

Hari apa yang mahu di coretkan ye? Entahlah. hari ni badan rasa kurang sihat. hehe. but itu semua bukan penghalang untuk menulis di laman ini. topik hari ni kawan mempergunakan kita? apa tu? hmmm.. aku pun tak tau. rasa tersangat lah keliru. kawan2 yang ada di sekeliling aku ni dorang berkawan dengan aku atas sebab apa? hmm.. maybe one of the reason here is car maybe. aku xtermampu untuk bercakap dengan mereka apa yang aku rasa ni. tapi entah lah nanti bila kita bercakap kata kita ni mulut xde insuran la and cakap ingat dorang xmampu bayar duit minyak kereta kita la. and so many reason they will gave. tefaak! kadang2 aku tersangat la terasa dengan diorang. most of the time aku terasa dgn dorang is bila my car breaks down tengah jalan or depan hostel. mana dorang? apa yg dorang boleh buat? keluar duit dorang x? memang xlah. apa yang aku boleh cakap dalam hati is.... middle finger to sahabat2 sejati ye. i don't even have any true friends, for me its all bullshit! zaman sekarang teramat la susah nak cari sahabat susah senang!. x ada dah tu semua. haha. renung2 kan dan fikir kan la. masih ada ke sahabat susah senang? haha.

1 comment:

  1. memang betul tu , skrg ni susah sgt nak cari kwn sejati . ein pun penah jadi camni . nsib ad tunang yg sentiasa ad , dlm susah mahupun senang . pokok pangkal tunang adalah kawan sejati dan paling rapat yg penah ada . kwn2 yg kat lua tu kwn utk gelak je , nangis takde! be strong dear . :)

    ReplyDelete