Monday, January 16, 2012

JAR OF HEART

 Assalamualaikum....

selamat malam pembaca semua, dekat sini cuma nak bagitahu semua luahan hati saya dekat blog saya hanya lah lauahan hati saya dan ia UMUM ye. tiada niat untuk menyinggung hati dan perasaan sesiapa. okay topic untuk waktu ini "LARA HATI" terkial jari jemari ku menaip setiap patah perkataan untuk merungkai segala rasa hati aku ini. Andai ada yang dapat dengar luahan hati aku ni rasanya dah boleh buat drama cerekarama. :) tapi nonsense semua tu. haha. aku sangat sedih dengan kehidupan aku yang terdahulu dan bersyukur dengan kehidupan aku yang sekarang.. mungkin mereka yang x mengenali aku akan anggap aku mempunyai perangai dan sikap yang buruk.. Bagi aku so WHAT? aku xpernah ganggu hidup orang. semenjak aku belajar dia kolej swasta di area damansara ni banyak perkara yang aku belajar dalam hidup, dimana kawan sendiri tikam belakang, dengan rakan2 yang berkawan hanya nak pergunakan aku. seperti ibarat aku tak pernah jaga hati mereka. nak kata apa pun dah xboleh semuanya kepala batu masing2 hidup penuh dengan egois!! tanpa sedar kita dah melukai hati rakan sendiri. tetapi bagi kau itu semua xpernah mematahkan semangat aku untuk belajar dan terus kan perjuangan aku. hidup ni umpama roda betul kata mak. Biar orang buat kita jangankita buat orang. disini aku ada satu confession di mana ye aku ni "BERMULUT LASER."  dan korang semua sakit hati dengan mulut ni? minta maaf la ye. tetapi aku jujur aku xhipokrit macam orang lain. tipu diri sendiri! loser! siap tu ada di kalangan pencuri dan pemfitnah lagi. bagaimana tu? renung2 kan okay.

p/s: hidup manusia kadang2 memang x ada kesempurnaan tapi bila kita rasa kita cukup sempurna maka bersyukurlah. :) peace!
lara hati

No comments:

Post a Comment